کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746844867 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/14 | اعضاء: 317543 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرویس تحت وب جدید اپل؛ راه‌حلی برای باگ آی‌مسیج

deregister-phone-number-iMessage

باگ آی‌مسیج را به خاطر دارید؟ پیش از این در اپل اپس به طور مفصل به این موضوع پرداخته‌ایم. با وجود این که بسیاری از کاربران سابق آیفون از این موضوع شاکی بودند، باز هم تا به امروز راه‌حل عملی بی‌دردسری برای رفع آن وجود نداشت. اپل بالاخره پس از مدت‌ها انتظار با ابزاری اینترنتی جدیدی برای حل این مشکل قدم پیش گذشته و راه‌حلی برای جداکردن بی‌دردسر شماره‌ی سیمکارت از سرویس آی‌مسیج ارائه داده است.

به گزارش سافت گذر به نقل ازاپل اپس؛ نحوه‌ی عمل باگ به این صورت است که اگر کاربر آیفون بوده و سرویس آی‌مسیج را بر روی شماره‌ی سیمکارتتان فعال کرده باشد، پس از مهاجرت به سیستم عامل‌هایی نظیر اندروید، بلک‌بری و ویندوز فون، گوشی جدیدتان دیگر قادر به دریافت اس‌ام‌اس از آیفون‌های دیگر نخواهد بود. علت امر این است که شماره‌ی سیمکارتتان در سرویس آی‌مسیج به عنوان دارنده‌ی آیفون ذخیره شده و هر پیام متنی که از سوی سایر کاربران آیفون برایتان ارسال شود تبدیل به آی‌مسیج می‌شود. در نتیجه بخاطر عدم پشتیبانی گوشی‌های تولیدی شرکت‌های دیگر از آی‌مسیج عملاً پیام ارسال‌شده به شما تحویل داده نمی‌شود.

 

در ماه می سال میلادی جاری اپل اعلام کرد که از وجود این باگ آگاه و به دنبال ارائه‌ی راه‌حلی برای رفع آن است. به اعلام یکی از کاربران وبسایت reddit و به گزارش سرویس خبری The Verge نتیجه‌ی تمامی این کشمکش‌ها به ساخته‌شدن ابزار تحت وبی منتهی شده که از این آدرس قابل دسترسی است. کاربران می‌توانند در صفحه‌ی مذکور شماره تلفنی که دچار چنین مشکلی شده است را وارد کرده و مشکل عدم دریافت اس‌ام‌اس آن را به طور آنی حل کنند. سابق بر این کاربران برای دوری از این باگ پیش از تعویض گوشی بایستی سرویس آی‌مسیج را غیرفعال کرده، و یا بعد از تعویض گوشی شماره تلفنشان را به کمک کامپیوتر مک از آی‌مسیج جدا می‌کردند. اما مزیت سرویس جدید آن است که حتی اگر کاربر با محصولات اپل برای همیشه وداع کرده باشد نیز ملزم به دسترسی دوباره به آن‌ها نخواهد شد.

 

البته ما کاربران ایرانی باید از منظری دیگر به قضیه نگاه کنیم. شاید مطلع باشید که امکان فعال‌کردن آی‌مسیج بر روی سیمکارت هیچ یک از اپراتورهای ایرانی وجود ندارد. این ممانعت کاری مغرضانه نیست و ناشی از سیستم عجیب و غریبی است که این اپراتورها در زمینه‌ی ارسال پیام‌های برون‌مرزی اتخاذ کرده‌اند. البته این حرف بدان معنا نیست که چنین امکانی هیچ موقع فعال نبود. هر چند کم، اما هنوز هم کاربرانی پیدا می‌شوند که مدت‌ها پیش آی‌مسیج را بر روی خط تلفن آیفونشان فعال کرده و همچنان نیز قادر به استفاده از آن هستند.

 

اما شاید موجب ناامیدی این دسته از کاربران شود اگر بگوییم که نام کشور ایران در بین کشورهایی که توسط ابزار تحت وب مذکور پشتیبانی می‌شوند وجود ندارد. به همین دلیل اگر چنین دستگاهی دارید، توصیه‌ی اکید می‌کنیم که پیش از وداع همیشگی با محصولات اپل حتماً سرویس آی‌مسیج را به کل غیرفعال کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 23560 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: appleapps.ir تاریخ خبر: 1393/08/20 تعداد مشاهده: 1311
کلید واژه ها: , , , , ,
سافت گذر